مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:052021-12-25اقتصادي

اهداء  بیش از 5 هزار بسته معیشتی  شب یلدا توسط خیران البرزی


حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیّران مراکز نیکوکاری با اهدای بیش از 5 هزار پک یلدایی به ارزش  دو میلیارد و 500  میلیون تومانی در یلدای مهربانی مشارکت کردند.

- ایسنا/البرز حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیّران مراکز نیکوکاری با اهدای بیش از 5 هزار پک یلدایی به ارزش  دو میلیارد و 500  میلیون تومانی در "یلدای مهربانی" مشارکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره اینکه هدف از این طرح خلق لحظه های شاد، خوشحال کردن دل افراد نیازمند و خانواده های ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیّران مراکز نیکوکاری با اهدای بیش از 5 هزار پک یلدایی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون تومانی در یلدای مهربانی مشارکت کردند.

رضا لشینی با بیان اینکه این طرح نسبت به سال گذشته رشد 33 درصدی داشته است افزود: بسته های یلدایی اهدایی حامیان و خیّران شامل آجیل ، شیرینی ، میوه و بسته معیشتی بود که در آستانه طولانی ترین شب سال بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

وی با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران باهدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان گفت: همچنین در این طرح حامیان البرزی مبلغ 900 میلیون تومان به صورت مستقیم ، به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء  بیش از 5 هزار بسته معیشتی  شب یلدا توسط خیران البرزی

اهداء  بیش از 5 هزار بسته معیشتی  شب یلدا توسط خیران البرزی